MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Sprzedawanie i kupowanie restauracji z zyskiem z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 191. Organizuj konkursy na najlepszy pomysł klienta.
Chcesz uatrakcyjnić swoją restaurację: zmienić dekoracje, dodać nową pozycje do menu, stworzyć nowy firmowy trunek, ale nie masz żadnych pomysłów. Zorganizuj konkurs na najlepszy pomysł wśród swoich klientów. Poproś swoich gości, by wrzucali do Pudełka Propozycji kartki ze swoimi pomysłami uzupełnione nazwiskiem, adresem i numerem telefonu (wykorzystaj te informacje w rozwijaniu listy mailowej). Następnie, jeśli postanowisz wprowadzić w życie któryś z tych pomysłów - a powinieneś wykorzystać przynajmniej jeden lub dwa - możesz nagrodzić autora wygranego pomysłu darmowym posiłkiem albo jakąś inną nagrodą. Nie zapomnij rozpropagować informacji, że pomysł pochodzi od klienta; zyskasz dzięki temu dobrą notkę w prasie i wiernych klientów.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Nasi eksperci | Bożena Sikoń


Nasi eksperci


Bożena SikońBożena Sikoń
Szef Pracowni Cukierniczej w Hotelu Jan III Sobieski w Warszawie, uważa, że dobry cukiernik powinien mieć swój styl, smak i wyczucie estetyki, musi lubić swoją pracę i być w niej twórczy.
Bożena Sikoń specjalizuje się w lekkich deserach, których głównym składnikiem są owoce sezonowe i bita śmietana. W pracy najwyżej oprócz smaku ceni estetykę podania deseru i aranżację talerza, a więc elementy działające na zmysł wzroku.

Czytając książkę ''Zarządzanie restauracją: Większe zyski z deserów, przystawek i drinków'' wydaną w serii Biblioteka Nestle Food Services miałam ciągle powracające wrażenie, że ktoś spisał po prostu moje myśli i uwagi dotyczące serwowania deserów w restauracjach.

Wielu restauratorów może nie zdawać sobie sprawy jak ważne jest odpowiednie przygotowanie i podawanie deserów. Są one zwykle ostatnią pozycją rodzinnego obiadu, spotkania biznesowego, czy romantycznej kolacji. Powinny więc niejako automatycznie zachęcać gości do ponownego odwiedzenia lokalu. Okazuje się jednak, że nie w każdym lokalu tak właśnie jest.

Nie wszyscy bowiem zdają sobie sprawę z tego, że w pierwszej kolejności desery ''jemy oczami''. Ich wizualna prezentacja jest więc równie ważna co smak. Warto więc zatrudnić w restauracji cukiernika i nauczyć kelnerów zachęcać gości do ich zamawiania. Szczegóły na ten temat zawarte w książce wykorzystuję codziennie w mojej pracy w Hotelu Jan III Sobieski. Również i Twoja Restauracja może zacząć zarabiać na sprzedaży deserów!

W książce, o której mowa, znajduje się mnóstwo wskazówek podpowiadających restauratorom co zrobić, by zwiększyć atrakcyjność deserów, a co za tym idzie - więcej zarobić poprzez ich sprzedaż.

Ekspert: ''Zarządzanie restauracją. Większe zyski z deserów przystawek i drinków.''



 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki