MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 13. Wykorzystaj przystawki, by dostarczyć gościom niezapomnianych wrażeń.
Poproś kelnera, by zapytał, czy goście świętują jakieś wyjatkowe wydarzenie lub czy jest to może ich pierwsza wizyta w Twoim lokalu. Niech zaproponowana darmowa przystawka, napój lub deser podkreśli tę szczególną chwilę! Zobaczysz, że tak potraktowani goście z pewnością przyjdą ponownie!

Porada z książki: Większe zyski z deserów przystawek i drinków
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)




 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki