MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Obniżanie kosztów operacyjnych z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 54  Wprowadź firmowe przystawki.

Aby odnieść sukces musisz być wyjątkowy. Wprowadź jedną lub dwie przystawki, które będą wyróżniały się na tle tradycyjnych koreczków, skrzydełek czy kwiatów cebuli. Pomyśl o dopasowaniu przystawek do typu jedzenia oraz do charakteru Twojej restauracji. Nadaj im nazwy, które klienci bez problemu zapamiętają.


Porada nr: 78  Nie umieszczaj w menu zdań przeczących.

Byłeś kiedykolwiek w restauracji, której menu mówi Nie akceptujemy czeków lub Zachowujemy prawo do odmowy obsługi kogokolwiek? Negatywne komentarze lub nieprzychylne dla klientów zasady robią na nich niekorzystne wrażenie. Zamiast tego niech menu dostarcza informacji na temat akceptowanych form płatności: gotówka, karty kredytowe itd. Informuj klientów nie używając przeczeń.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 90  Pamiętaj o uśmiechu, kiedy obsługujesz gości .

Uśmiech to gest, który może pomóc zwiększyć dochody oraz liczbę klientów. Jednak w naszym zapracowanym świecie często zapominamy uśmiechać się do naszych klientów, a tym samym tracimy szansę zachęcenia ich do ponownych odwiedzin. Uśmiech sprawi, że klienci poczują się w Twojej restauracji komfortowo. Co więcej, będą bardziej skłonni zamówić przekąskę wraz z napojem, lub deser po zjedzonym posiłku.


Porada nr: 113  Zaoferuj przystawki, które spodobają się dzieciom.

Zmniejsz porcję przekąski Świnki Zawinięte w Koc polane dipem ranch. Przekąska zawiera kawałki kiełbasek zawinięte w chleb i podsmażone na złotobrązowy kolor. Jest to świetny pomysł na przystawkę dla dzieci. Poproś szefa kuchni, aby przygotowywał przystawki, które będą cieszyły oczy dziecka a zarazem będą bardzo smaczne.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 16  Kontrola wydajności.

Wraz z budżetem należy przedstawić wyniki dotyczące wydajności. Czy mógłbyś zautomatyzować proces inwentaryzacji, kupna oraz procedury zamawiania towaru? Może powinieneś także ponownie sprawdzić polisy ubezpieczeniowe swoich pracowników - czy na pewno dostajesz odpowiednie gwarancje za zainwestowane pieniądze?


Porada nr: 64  Losowa kontrola.

Przeprowadź niezapowiedzianą kontrolę kasy. Niech pracownicy wiedzą, że muszą mieć się na baczności. Warto również czasami wyrywkowo przeprowadzić kontrolę najczęściej używanych produktów np. wódki, piwa, papierosów lub whisky.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 48  Profesjonalnie zaprojektuj swoje logo.

Za nieduże pieniądze możesz otrzymać profesjonalne logo. Taka inwestycja na pewno się zwróci. Umieść w restauracji swoje logo zarówno w tych zwykłych, typowych miejscach, jak i w niespodziewanych - zostanie przez to bardziej zapamiętane.


Porada nr: 58  Rozdawaj przekąski.

Czy jest to salaterka orzeszków ziemnych, czy pistacji, czy bufet z małymi specjalnymi porcjami przystawek, to i tak klienci będą pod wrażeniem tej mieszanki koktajlowej. Z pewnością wrócą do Ciebie jeszcze tego samego wieczora, aby zjeść pełny posiłek!





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki