MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 236  Nie zaprzestawaj reklamy.

Nawet jeśli interes idzie dobrze, a Ty jesteś zadowolony z dochodów, nigdy nie rezygnuj z reklamy. Wiele firm popełnia wielki błąd, wstrzymując wydatki na reklamę w czasie gdy dobrze prosperują. Miej na uwadze, że dzisiejsze ogłoszenie w prasie generuje zyski przez następne sześć miesięcy! Skąd wiesz, że interes będzie nadal dobrze się rozwijał po upływie tych sześciu miesięcy? Przypominanie się potencjalnym klientom pomoże Ci utrzymać stabilną pozycję, co z kolei jest najważniejsze jeśli chcesz odnosić sukcesy przez długi czas.


Porada nr: 168  Popieraj obsługę na życzenie (call party).

Obsługa na życzenie to sytuacja, w której klient wyraźnie prosi, by obsługiwał go konkretny kelner. Kiedy klient zgłosi taką prośbę, to najwyraźniej oznacza, że jego ostatnie doświadczenie było wyjątkowe. Zachęć swoich kelnerów, by informowali klientów, że podczas następnej wizyty mogą prosić ich o osobistą obsługę. Możesz nawet zaopatrzyć kelneró w specjalne wizytówki.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 39  Przygotowując przystawki, nie zapominaj o dzieciach.

Jeśli Twoja restauracja jest odwiedzana przez całe rodziny, podczas ustalania menu nie możesz zapomnieć o dzieciach. Możesz podarować dzieciom kolorowanki przedstawiające niezwykłe przystawki oraz kredki, by uprzyjemnić im czas oczekiwania na zamówioną potrawę.


Porada nr: 228  Używaj jak najczęściej żywności ze swojego regionu.

Każdy region ma swoje własne upodobania jeśli chodzi o żywność, a ludzie często potrafią być bardzo przywiązani do sposobu przygotowywania potraw. Na przykład, w północno - wschodniej części Stanów Zjednoczonych, bardzo popularne są potrawy pochodzące z morza, takie jak zupa z homarów lub z owoców morza. Podobnie jest z przystawkami. Korzystaj więc z dobrodziejstw, jakie oferuje Ci dany region. W północno - wschodniej części Stanów Zjednoczonych występują duże ilości kukurydzy, jabłek, żurawiny oraz warzyw, takich jak rzepa, ziemniaki oraz buraki. Pamiętaj, by planując swoje menu, wziąć pod uwagę zasoby, jakich może dostarczyć Ci Twój region.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 200  Poznaj grono swoich klientów.

Stwórz listę najczęściej zamawianych napojów przez klientów. Powinno na niej znaleźć się około 90% wszystkich zamawianych napojów. Taka lista powinna zapewnić szybką pomoc dla zapracowanych barmanów. Pamiętaj także, aby nie wpadła w ręce klientów, którzy mogliby pomyśleć, że nie znasz się na swoim fachu.


Porada nr: 51  Przeprowadź rozeznanie.

Zbadaj swój potencjalny rynek zbytu, z którego będziesz czerpał korzyści. Zobacz również, jak wygląda sprzedaż u konkurencji, nawet jeśli oznaczałoby to wizytę w każdym sklepie monopolowym w Twojej okolicy. Zorientujesz się wtedy, jakie kwoty klienci są w stanie przeznaczyć na poszczególne rodzaje trunków.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 2  Luty. Szczęśliwa para, która zaręczy się w restauracji Róża w walentynki wygra wesele oraz miesiąc miodowy.

Brzmi kosztownie? Ale nie wtedy, gdy pozwolisz, aby inni za to zapłacili! Możesz bez trudu znaleźć firmy chętne do sponsorowania Cię usługami, na przykład darmowym tortem weselnym, aby w ten sposób zostać włączonymi do promocji - jedyne co musisz zrobić, to zapytać.


Porada nr: 82  Poświęć im specjalną uwagę.

Jeśli organizujesz duże przyjęcie, przydziel gościom kelnerów. Nie dopuść do tego, żeby kelnerzy równocześnie obsługiwali gości przyjęcia i stałych klientów restauracji.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki