MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Sprzedawanie i kupowanie restauracji z zyskiem z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 191  Organizuj konkursy na najlepszy pomysł klienta.

Chcesz uatrakcyjnić swoją restaurację: zmienić dekoracje, dodać nową pozycje do menu, stworzyć nowy firmowy trunek, ale nie masz żadnych pomysłów. Zorganizuj konkurs na najlepszy pomysł wśród swoich klientów. Poproś swoich gości, by wrzucali do Pudełka Propozycji kartki ze swoimi pomysłami uzupełnione nazwiskiem, adresem i numerem telefonu (wykorzystaj te informacje w rozwijaniu listy mailowej). Następnie, jeśli postanowisz wprowadzić w życie któryś z tych pomysłów - a powinieneś wykorzystać przynajmniej jeden lub dwa - możesz nagrodzić autora wygranego pomysłu darmowym posiłkiem albo jakąś inną nagrodą. Nie zapomnij rozpropagować informacji, że pomysł pochodzi od klienta; zyskasz dzięki temu dobrą notkę w prasie i wiernych klientów.


Porada nr: 186  Cowieczorne losowanie darmowego posiłku.

Wspaniałym sposobem na zapełnienie Twojej restauracji w poniedziałkowy czy wtorkowy wieczór jest wprowadzenie losowania darmowego posiłku. Sprawą najważniejszą nie jest reklamowanie konkursu. Pozwól, by marketing z ust do ust przeprowadzany przez Twoich klientów zrobił to za Ciebie. O konkretnej godzinie każdego wieczoru w wyznaczonym dniu (godzina powinna zostać nieujawniona i powinna zmieniać się co tydzień) wybieraj przypadkowy stolik, albo nawet miejsce. Zwycięzca otrzymuje tego wieczoru posiłek za darmo.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 194  Zorganizuj konkurs, w którym goście wymyślą własny napój.

Wręcz prezent za najbardziej wyszukany pomysł na trunek oraz nazwij go imieniem klienta, który go wymyślił. To prosty sposób na doskonałą zabawę oraz powód, dla którego stali klienci będą częściej Cię odwiedzać.


Porada nr: 343  Przypominaj gościom o rodzinnych okazjach, które chcieliby zapamiętać.

Zaproponuj zniżki rodzinom, które korzystają z Twojej usługi indywidualnego przypominania. Nie muszą to być urodziny ani rocznica. Może to być każde ważne wydarzenie, które zgromadzi całą rodzinę.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 52  Współzawodnictwo.

Trzeźwe spojrzenie na sytuację rynkową jest bardzo ważne. Nie wahaj się konkurować z innymi lokalami i wygrać tego pojedynku (w branży alkoholowej jest to tak zwana walka na kieliszki). Stanie w cieniu innych z pewnością Ci nie pomoże. Podejmuj szybkie decyzje, określ sobie cele i zgodnie z nimi ustalaj własne ceny. Sukces odnosisz, gdy widzisz, że konkurencja przychodzi podpatrywać Twoje pomysły, kartę drinków i cennik. Jest to powód do satysfakcji, jednak nie wpadaj w samozachwyt, to dobry moment do kolejnych innowacji - bądź zawsze o krok przed konkurencją!


Porada nr: 64  Losowa kontrola.

Przeprowadź niezapowiedzianą kontrolę kasy. Niech pracownicy wiedzą, że muszą mieć się na baczności. Warto również czasami wyrywkowo przeprowadzić kontrolę najczęściej używanych produktów np. wódki, piwa, papierosów lub whisky.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 118  Zawieszki na drzwi.

Jeśli hotel nie posiada zawieszek z napisem Nie przeszkadzać! - możesz zaoferować, że zrobisz je za darmo. Postaw jednak warunek, że na zawieszce będzie wydrukowane również logo i numer telefonu Twojej restauracji.


Porada nr: 371  Narodowy Dzień Ucznia.

20 września to uroczyste święto, podczas którego uczniowie są nagradzani za osiągnięcia w nauce. Zorganizuj w tym miesiącu kampanię promocyjną dla piątkowych i szóstkowych uczniów. Za każdą ocenę bardzo dobrą zaoferuj im kupon rabatowy na poncz.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki