MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 139  Pytaj - Jaki deser sobie Państwo życzą?

Tak jak w przypadku przystawek, nie chcesz, by personel dopuścił do sytuacji, w której goście mówią nie. Wielu kelnerów pyta: Czy życzy sobie Pani/Pan deser?, a powinni zadać takie pytanie: Jaki deser Pani/Pan sobie życzy?


Porada nr: 236  Nie zaprzestawaj reklamy.

Nawet jeśli interes idzie dobrze, a Ty jesteś zadowolony z dochodów, nigdy nie rezygnuj z reklamy. Wiele firm popełnia wielki błąd, wstrzymując wydatki na reklamę w czasie gdy dobrze prosperują. Miej na uwadze, że dzisiejsze ogłoszenie w prasie generuje zyski przez następne sześć miesięcy! Skąd wiesz, że interes będzie nadal dobrze się rozwijał po upływie tych sześciu miesięcy? Przypominanie się potencjalnym klientom pomoże Ci utrzymać stabilną pozycję, co z kolei jest najważniejsze jeśli chcesz odnosić sukcesy przez długi czas.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 319  Przekąski dopełniają idealne danie dla dzieci.

Dzieci zwykle nie mają wielkiego apetytu, a zakres ich uwagi jest minimalny. Dlatego jeśli coś wygląda dobrze, to z pewnością tego spróbują. W tym momencie do gry wchodzą przystawki. Mały talerzyk zakąsek, przystrojony warzywami w nietypowych kształtach przykuje uwagę dzieci tak samo, jak wyjątkowe napoje i zabawne desery. Zapłatą za Twoje planowanie będzie duży ruch w części jadalnej, która zapełni się rodzinami z dziećmi od ściany do ściany. Nie lekceważ zatem wpływu dzieci na Twój biznes.


Porada nr: 66  Jeśli zdarzy Ci się nie mieć dania, które zamawia Twój klient, szybko zasugeruj inne.

Nigdy nie mów, że nie masz tego dania. Zamiast tego możesz powiedzieć, że już je wyprzedano. Szybko zaproponuj inną potrawę. To prawda, że nie ma dużej różnicy między brakiem a wyprzedaniem, ale efekt, jaki wywrze to na kliencie, będzie istotny.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 50  Duże opakowanie

Alkohole, które cieszą się dużym powodzeniem, powinny być zawsze sprzedawane w dużych butelkach, po to by uzyskać większy zysk z jednostki. Należy też korzystać z różnorakich promocji firm alkoholowych np. gdy przy zakupie sześciu butelek whisky siódma jest dodawana gratis. Zmniejszy to koszt zakupu, nie podniesiesz marży, a mimo to zwiększysz zysk!


Porada nr: 47  Straty i ubytki.

Kiedy obliczasz cenę za miarkę danej butelki napoju, pamiętaj aby na wypadek ewentualnych strat lub ubytków napojów, z góry odliczyć jedną miarkę, zanim przystąpisz do dzielenia. Chociaż spowoduje to wzrost ceny za jednostkę, da Ci jednak bardziej realny punkt odniesienia. To samo dotyczy inwentur piwa w KEG-ach (beczkach) odliczyć należy 2-3% pojemności KEG-a na tzw. ubytki wymiany.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 7  Lipiec. 4 lipca dwie znane osoby wraz z gośćmi odwiedzą restaurację Róża.

W prawie każdym dużym mieście są sobowtóry, które można wynająć na specjalne okazje. Jeśli nie, wypożycz kostium i ubierz któregoś z Twoich pracowników. Poza darmową relacją w prasie możesz podarować swoim klientom noc pełną wrażeń - kiedy to w ciągu jednego dnia będą cieszyć się z wizyty dwóch sławnych historycznych postaci!


Porada nr: 55  Promocje powinny być oferowane na stałych zasadach.

Wszyscy, nawet klienci, myślą w kategoriach Co dla mnie ostatnio zrobiłeś? Musisz zatem pamiętać, że jedna reklama niewiele zmieni, dwie - też nie zdołają. Aby przodować w branży, musisz się promować tak często, jak to tylko możliwe - będąc za każdym razem lepszym niż poprzednio!





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki