|
MENU
|
 |
PROMOCJE
|

|
PREMIUJEMY
|
 |
POLECAMY
|
 |
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|

|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 167 Akceptuj rezerwacje. Niektóre restauracje mają surową politykę obsługi, którą
można by zdefiniować: kto pierwszy przychodzi, ten jest pierwszy obsługiwany, i odmawiają
przyjmowania rezerwacji. Jeśli nie chcesz, by Twoja jadalnia zapełniona była wyłącznie
zarezerwowanymi stolikami, rozważ możliwość przeznaczenia pewnej części lokalu na ten cel, np.
na lunch dla osób, które chcą dokonać wcześniejszej rezerwacji, szczególnie w okresie
wzmożonego ruchu. Możesz respektować jedynie rezerwacje ze specjalnych okazji, albo od stałych
klientów, jednak tak czy inaczej, powinieneś rozważyć przyjmowanie przynajmniej niektórych
rezerwacji. |
Porada nr: 59 Stwórz wymyślne przystawki. Większość restauracji skupia się na
przygotowywaniu wyśmienitych dań głównych. Bądźmy jednak szczerzy: jak wiele można zrobić z
żeberek? Przy tworzeniu przystawek można wykorzystać więcej talentu. Zaproponuj na przykład
jako przystawkę tłuczone ziemniaki przyprawione czosnkiem. Możesz nie być w stanie poprawić
smaku soczystego steku, lecz z pewnością możesz go podkreślić nietypową i smaczną przystawką. |
|
Porada nr: 66 Jeśli zdarzy Ci się nie mieć dania, które zamawia Twój klient, szybko zasugeruj inne. Nigdy nie mów, że nie masz tego dania. Zamiast tego możesz powiedzieć, że
już je wyprzedano. Szybko zaproponuj inną potrawę. To prawda, że nie ma dużej różnicy między brakiem a wyprzedaniem, ale efekt, jaki wywrze to na kliencie, będzie istotny. |
Porada nr: 321 Na specjalne okazje ugość dzieci w wyjątkowy sposób. Zaaranżuj
przybycie św. Mikołaja lub wielkanocnego zajączka, którzy będą na deser rozdawać cukierki
lub galaretki. Umożliwi to dorosłym dłuższe delektowanie się obiadem oraz zamówienie
deseru lub poobiedniego drinka. W dni takie jak Dzień Matki, kiedy wiadomo że będzie
wzmożony ruch, wystaw telewizory oraz odtwarzacze video oraz przygotuj specjalne zakąski,
które dzieci będą mogły przeżuwać, podczas gdy rodzice w spokoju skonsumują posiłek.
Możesz zamówić obsłudze specjalne kostiumy na stronie www.costumeworld.com. |
|
Porada nr: 15 Sprawozdania finansowe. To kluczowe elementy udanego planu budżetowego.
Przeprowadzaj dzienne, tygodniowe oraz miesięczne zestawienia liczb, zadawaj
pytania. Rozpoznawaj także przyczyny różnych zachowań, na przykład jeśli pewne produkty sprzedają się lepiej niż inne oraz kiedy straty w pewnych obszarach są za
duże. |
Porada nr: 20 Podstawowe informacje. Aby zaplanować dany typ budżetu, będziesz potrzebował
następujących informacji:
Danych liczbowych z poprzedniego okresu
Założeń na następny okres
Określonych celów
Prostych procedur kontrolnych |
|
Porada nr: 58 Rozdawaj przekąski. Czy jest to salaterka orzeszków ziemnych, czy pistacji, czy bufet z małymi specjalnymi porcjami przystawek, to i tak klienci będą pod wrażeniem tej mieszanki koktajlowej. Z pewnością wrócą do Ciebie jeszcze tego samego wieczora, aby zjeść pełny posiłek! |
Porada nr: 246 Zorganizuj kolorowe dni. Może to być Niebieski Poniedziałek, Biała Środa itd. Stwórz kampanię promocyjną, podczas której każdy dzień tygodnia jest nazwany jednym
z kolorów tęczy. Ten klient, który założy ubranie w odpowiednim kolorze, otrzyma zniżkę na jedzenie. |
|
|
|

|
|
|