|
MENU
|
![](images/index_10.jpg) |
PROMOCJE
|
![](images/index_10.jpg)
|
PREMIUJEMY
|
![](images/index_10.jpg) |
POLECAMY
|
![](images/index_10.jpg) |
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|
![](images/index_11.jpg)
|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 236 Nie zaprzestawaj reklamy. Nawet jeśli interes idzie dobrze, a Ty jesteś
zadowolony z dochodów, nigdy nie rezygnuj z reklamy. Wiele firm popełnia wielki błąd,
wstrzymując wydatki na reklamę w czasie gdy dobrze prosperują. Miej na uwadze, że dzisiejsze
ogłoszenie w prasie generuje zyski przez następne sześć miesięcy! Skąd wiesz, że interes będzie
nadal dobrze się rozwijał po upływie tych sześciu miesięcy? Przypominanie się potencjalnym
klientom pomoże Ci utrzymać stabilną pozycję, co z kolei jest najważniejsze jeśli chcesz odnosić
sukcesy przez długi czas. |
Porada nr: 168 Popieraj obsługę na życzenie (call party). Obsługa na życzenie to sytuacja, w której klient wyraźnie prosi, by obsługiwał go konkretny kelner. Kiedy klient zgłosi taką prośbę, to najwyraźniej oznacza, że jego ostatnie doświadczenie było wyjątkowe. Zachęć swoich kelnerów, by informowali klientów, że podczas następnej wizyty mogą prosić ich o osobistą obsługę. Możesz nawet zaopatrzyć kelneró w specjalne wizytówki. |
|
Porada nr: 39 Przygotowując przystawki, nie zapominaj o dzieciach. Jeśli Twoja
restauracja jest odwiedzana przez całe rodziny, podczas ustalania menu nie możesz
zapomnieć o dzieciach. Możesz podarować dzieciom kolorowanki przedstawiające niezwykłe przystawki oraz kredki, by uprzyjemnić im czas oczekiwania na zamówioną potrawę. |
Porada nr: 228 Używaj jak najczęściej żywności ze swojego regionu. Każdy region ma
swoje własne upodobania jeśli chodzi o żywność, a ludzie często potrafią być bardzo
przywiązani do sposobu przygotowywania potraw. Na przykład, w
północno - wschodniej części Stanów Zjednoczonych, bardzo popularne są potrawy pochodzące z morza, takie jak zupa z homarów lub z owoców morza. Podobnie jest z przystawkami. Korzystaj więc z dobrodziejstw, jakie oferuje Ci dany region. W północno - wschodniej
części Stanów Zjednoczonych występują duże ilości kukurydzy, jabłek, żurawiny oraz warzyw, takich jak rzepa, ziemniaki oraz buraki. Pamiętaj, by planując swoje menu, wziąć pod uwagę zasoby, jakich może dostarczyć Ci Twój region. |
|
Porada nr: 200 Poznaj grono swoich klientów. Stwórz listę najczęściej zamawianych napojów przez klientów. Powinno na niej znaleźć się około 90% wszystkich zamawianych napojów. Taka lista powinna zapewnić szybką pomoc dla zapracowanych barmanów. Pamiętaj także, aby nie wpadła w ręce klientów, którzy mogliby
pomyśleć, że nie znasz się na swoim fachu. |
Porada nr: 51 Przeprowadź rozeznanie. Zbadaj swój potencjalny rynek zbytu, z którego będziesz
czerpał korzyści. Zobacz również, jak wygląda sprzedaż u konkurencji, nawet jeśli oznaczałoby to wizytę w każdym sklepie monopolowym w Twojej okolicy.
Zorientujesz się wtedy, jakie kwoty klienci są w stanie przeznaczyć na
poszczególne rodzaje trunków. |
|
Porada nr: 2 Luty. Szczęśliwa para, która zaręczy się w restauracji Róża w walentynki wygra wesele oraz miesiąc miodowy. Brzmi kosztownie? Ale nie wtedy, gdy pozwolisz, aby inni
za to zapłacili! Możesz bez trudu znaleźć firmy chętne do sponsorowania Cię usługami, na
przykład darmowym tortem weselnym, aby w ten sposób zostać włączonymi do promocji - jedyne co musisz zrobić, to zapytać. |
Porada nr: 82 Poświęć im specjalną uwagę. Jeśli organizujesz duże przyjęcie, przydziel gościom kelnerów. Nie dopuść do tego, żeby kelnerzy równocześnie obsługiwali gości przyjęcia i stałych klientów restauracji. |
|
|
|
![](images/index_18.jpg)
|
|
|