MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 54  Wprowadź firmowe przystawki.

Aby odnieść sukces musisz być wyjątkowy. Wprowadź jedną lub dwie przystawki, które będą wyróżniały się na tle tradycyjnych koreczków, skrzydełek czy kwiatów cebuli. Pomyśl o dopasowaniu przystawek do typu jedzenia oraz do charakteru Twojej restauracji. Nadaj im nazwy, które klienci bez problemu zapamiętają.


Porada nr: 186  Cowieczorne losowanie darmowego posiłku.

Wspaniałym sposobem na zapełnienie Twojej restauracji w poniedziałkowy czy wtorkowy wieczór jest wprowadzenie losowania darmowego posiłku. Sprawą najważniejszą nie jest reklamowanie konkursu. Pozwól, by marketing z ust do ust przeprowadzany przez Twoich klientów zrobił to za Ciebie. O konkretnej godzinie każdego wieczoru w wyznaczonym dniu (godzina powinna zostać nieujawniona i powinna zmieniać się co tydzień) wybieraj przypadkowy stolik, albo nawet miejsce. Zwycięzca otrzymuje tego wieczoru posiłek za darmo.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 13  Wykorzystaj przystawki, by dostarczyć gościom niezapomnianych wrażeń.

Poproś kelnera, by zapytał, czy goście świętują jakieś wyjatkowe wydarzenie lub czy jest to może ich pierwsza wizyta w Twoim lokalu. Niech zaproponowana darmowa przystawka, napój lub deser podkreśli tę szczególną chwilę! Zobaczysz, że tak potraktowani goście z pewnością przyjdą ponownie!


Porada nr: 272  Wspaniały deser wywrze na klientach długotrwałe wrażenie.

Jest to bardziej niż prawdopodobne, że Twoi klienci zapamiętają ostatni posiłek, jaki skonsumowali w Twoim lokalu. Dlatego znaczenia deserów w karcie dań nie można sprowadzać do minimum. Nie możesz oczekiwać, że klient będzie chciał wrócić po kulinarne doświadczenia, jeśli podasz mu jedynie odgrzane ciastko z bitą śmietaną. Pomyśl o deserach jako sposobie na wywarcie długotrwałego wrażenia na klientach oraz na zwiększenie zysków.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 13  Konsultacje

Pamiętaj, aby sprawy finansowe omawiać ze swoimi pracownikami, ponieważ każdy z nich może zasugerować inne sposoby dotyczące obniżenia ponoszonych kosztów.


Porada nr: 20  Podstawowe informacje.

Aby zaplanować dany typ budżetu, będziesz potrzebował następujących informacji:

  • Danych liczbowych z poprzedniego okresu
  • Założeń na następny okres
  • Określonych celów
  • Prostych procedur kontrolnych

  • Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

    zobacz szczególy    zamów subskrypcję

    Porada nr: 58  Rozdawaj przekąski.

    Czy jest to salaterka orzeszków ziemnych, czy pistacji, czy bufet z małymi specjalnymi porcjami przystawek, to i tak klienci będą pod wrażeniem tej mieszanki koktajlowej. Z pewnością wrócą do Ciebie jeszcze tego samego wieczora, aby zjeść pełny posiłek!


    Porada nr: 181  Zaoferuj jedzenie po niższych cenach.

    Często zdarza się, że pod koniec dnia zostało Ci jeszcze dużo jedzenia. Czemu by go nie sprzedać po niższej cenie przed zamknięciem restauracji? Na przykład godzinę przed planowanym zamknięciem? Zaproponuj klientom posiłek za połowę ceny po 2200.





     
    Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki