MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Sprzedawanie i kupowanie restauracji z zyskiem z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 167  Akceptuj rezerwacje.

Niektóre restauracje mają surową politykę obsługi, którą można by zdefiniować: kto pierwszy przychodzi, ten jest pierwszy obsługiwany, i odmawiają przyjmowania rezerwacji. Jeśli nie chcesz, by Twoja jadalnia zapełniona była wyłącznie zarezerwowanymi stolikami, rozważ możliwość przeznaczenia pewnej części lokalu na ten cel, np. na lunch dla osób, które chcą dokonać wcześniejszej rezerwacji, szczególnie w okresie wzmożonego ruchu. Możesz respektować jedynie rezerwacje ze specjalnych okazji, albo od stałych klientów, jednak tak czy inaczej, powinieneś rozważyć przyjmowanie przynajmniej niektórych rezerwacji.


Porada nr: 59  Stwórz wymyślne przystawki.

Większość restauracji skupia się na przygotowywaniu wyśmienitych dań głównych. Bądźmy jednak szczerzy: jak wiele można zrobić z żeberek? Przy tworzeniu przystawek można wykorzystać więcej talentu. Zaproponuj na przykład jako przystawkę tłuczone ziemniaki przyprawione czosnkiem. Możesz nie być w stanie poprawić smaku soczystego steku, lecz z pewnością możesz go podkreślić nietypową i smaczną przystawką.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 66  Jeśli zdarzy Ci się nie mieć dania, które zamawia Twój klient, szybko zasugeruj inne.

Nigdy nie mów, że nie masz tego dania. Zamiast tego możesz powiedzieć, że już je wyprzedano. Szybko zaproponuj inną potrawę. To prawda, że nie ma dużej różnicy między brakiem a wyprzedaniem, ale efekt, jaki wywrze to na kliencie, będzie istotny.


Porada nr: 321  Na specjalne okazje ugość dzieci w wyjątkowy sposób.

Zaaranżuj przybycie św. Mikołaja lub wielkanocnego zajączka, którzy będą na deser rozdawać cukierki lub galaretki. Umożliwi to dorosłym dłuższe delektowanie się obiadem oraz zamówienie deseru lub poobiedniego drinka. W dni takie jak Dzień Matki, kiedy wiadomo że będzie wzmożony ruch, wystaw telewizory oraz odtwarzacze video oraz przygotuj specjalne zakąski, które dzieci będą mogły przeżuwać, podczas gdy rodzice w spokoju skonsumują posiłek. Możesz zamówić obsłudze specjalne kostiumy na stronie www.costumeworld.com.


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 15  Sprawozdania finansowe.

To kluczowe elementy udanego planu budżetowego. Przeprowadzaj dzienne, tygodniowe oraz miesięczne zestawienia liczb, zadawaj pytania. Rozpoznawaj także przyczyny różnych zachowań, na przykład jeśli pewne produkty sprzedają się lepiej niż inne oraz kiedy straty w pewnych obszarach są za duże.


Porada nr: 20  Podstawowe informacje.

Aby zaplanować dany typ budżetu, będziesz potrzebował następujących informacji:

  • Danych liczbowych z poprzedniego okresu
  • Założeń na następny okres
  • Określonych celów
  • Prostych procedur kontrolnych

  • Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

    zobacz szczególy    zamów subskrypcję

    Porada nr: 58  Rozdawaj przekąski.

    Czy jest to salaterka orzeszków ziemnych, czy pistacji, czy bufet z małymi specjalnymi porcjami przystawek, to i tak klienci będą pod wrażeniem tej mieszanki koktajlowej. Z pewnością wrócą do Ciebie jeszcze tego samego wieczora, aby zjeść pełny posiłek!


    Porada nr: 246  Zorganizuj kolorowe dni.

    Może to być Niebieski Poniedziałek, Biała Środa itd. Stwórz kampanię promocyjną, podczas której każdy dzień tygodnia jest nazwany jednym z kolorów tęczy. Ten klient, który założy ubranie w odpowiednim kolorze, otrzyma zniżkę na jedzenie.





     
    Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki