MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 111. Dane dotyczące transportu.
Te informacje są jedynie potwierdzeniem instrukcji od nabywcy dla sprzedającego. Bez względu na to, czy są one wypisywane ręcznie czy na komputerze, muszą zawierać jedynie proste dane, takie jak numer przesyłki oraz numer zamówienia. Jeśli ktoś ma wprowadzony system HCCP, musi pamiętać o procedurach przyjmowania transportu z dostawą produktów dotyczących zachowania czystości i odpowiednich temperatur.

Porada z książki: Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 3
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wypromować swój lokal za niewielkie pieniądze
  • sprawić, by klienci czuli się docenieni
  • spełnić oczekiwana gości
  • reklamować się skuteczne
  • przyciągnąć nowych klientów
  • wyszkolić personel i docenić jego rolę
  • przyciągnąć całe rodziny
  • zdobyć klientów biznesowych

spis treści | zamów subskrypcję
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki