MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Poszukiwanie lokalizacji na restaurację z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 168. Popieraj obsługę na życzenie (call party).
Obsługa na życzenie to sytuacja, w której klient wyraźnie prosi, by obsługiwał go konkretny kelner. Kiedy klient zgłosi taką prośbę, to najwyraźniej oznacza, że jego ostatnie doświadczenie było wyjątkowe. Zachęć swoich kelnerów, by informowali klientów, że podczas następnej wizyty mogą prosić ich o osobistą obsługę. Możesz nawet zaopatrzyć kelneró w specjalne wizytówki.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 10
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:
  • prawidłowo obsługiwać gości
  • szkolić kelnerów
  • wyróżniać się jakością świadczonych usług od innych restauracji
  • dobra obsługa wpływa na wzrost obrotów restauracji
  • motywować kelnerów do pracy
  • zadowolić klientów
  • zatrudniać i oceniać pracę kelnerów
spis treści | zamów subskrypcję

ZAMÓW E-BOOK
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki