MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 7. Nie zmieniaj tego, co dobrze funkcjonuje.
Może właśnie przeprowadzasz promocję, która zwiększa sprzedaż posiłków spożywanych w trakcie lunchu. Czy powinieneś z niej zrezygnować tylko dlatego, że znalazłeś kolejny genialny pomysł w tym poradniku? Absolutnie nie! Jeśli stosujesz coś, co się sprawdza, nie zaprzestawaj tego. Możesz spróbować ulepszyć swój pomysł lub dodać jakieś nowe elementy do swoich obecnych działań, ale nigdy nie rezygnuj z pomysłów, które przyniosły Ci sukces. To byłoby jak usunięcie z Twojego menu potraw, które się najlepiej sprzedają.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Nasi eksperci | Waldemar Hołówka


Nasi eksperci

Waldemar Hołókwa
Waldemar Hołówka
Prezes Zarządu Spółki Rivendell Hotele & Rekreacja w Szczawnie Zdroju. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni oraz Kapituły Klubu Szefów Kuchni.

Przewodnik Projektowanie restauracji - wystrój i wyposażenie z serii Zarządzanie restauracją to przede wszystkim porady jak skutecznie dokonać trafnego wyboru co do wystroju i wyposażenia nowo planowanej restauracji czy adaptacji lub modernizacji już funkcjonującego obiektu.

Przewodnik nie tylko skierowany jest do specjalistów z branży, ale także do osób które po przeczytaniu tego przewodnika ''krok po kroku'' doskonale poradzą sobie ze zrealizowaniem swych marzeń, by stać się restauratorem.

Mimo, że wiele przykładów i odniesień pochodzi z amerykańskiego rynku usług gastronomicznych i nie wszystkie porady znajdą u nas zastosowanie, to jednak z wielu porad można skorzystać. Biorąc zwłaszcza pod uwagę zawarte w nim przedstawione analizy i proponowane rozwiązania.

Przedstawiane wzorce i przykłady pokazują jak skutecznie można dokonać oceny co do wyboru lokalizacji, jakiego rodzaju zaplanować restaurację i do jakiego segmentu gości skierowana będzie oferta planowanej restauracji. W dużym stopniu jednak sukces i powodzenie w tych działaniach opierać się będzie na wykreowaniu własnych wymarzonych wizji, a 365 porad jakie proponuje autor mogą ułatwić przebycie trudnej drogi do restauratorskiego sukcesu.

Waldemar Hołówka



 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki